Met de slaaptrein naar Yangzhou - Reisverslag uit Peking, China van wenxin - WaarBenJij.nu Met de slaaptrein naar Yangzhou - Reisverslag uit Peking, China van wenxin - WaarBenJij.nu

Met de slaaptrein naar Yangzhou

Blijf op de hoogte en volg wenxin

25 Juli 2012 | China, Peking

21:05
Nu zitten we in de slaaptrein :0 Hij gaat pas om 21:30 maar wij zitten er nu al in. We slapen met z’n 4en in een coupé met 2 stapelbedden, Wim Sarie, Lindy & Dorien slapen in de coupé naast ons.

Vandaag moesten we al om 12:00 onze kamers uit van het hostel, dus waren we dakloos xD De hele dag gingen we dus shoppen!! Het was wel gezellig, ik en Ruyun heb leuke haar elastiekjes gekocht. De elastiekjes lijken op van dat ouderwetse telefoondraad en zijn er in veel verschillende kleuren & maten. We zijn ook naar een apotheek geweest voor onze muggenbulten. Vooral die van mij en Lindy zijn heel groot & rood…ze zijn ook dik en voelen heel vreemd warm. Natuurlijk jeuken ze ook heel erg en het doet nu ook pijn, echt heel irritant. We hadden die bulten in die apotheek laten zie en ze gaven ons een zalfje, hoop dat het helpt.
We hebben vandaag ook de eigenaren van The red lantern Hollandse klompjes gegeven, ze vonden dat heel leuk!! En daarna gingen we met hun op de foto xD We werden in de avond opgehaald door een gids die ons naar het treinstation bracht en aan die gids hebben we ook klompjes gegeven.

21:23
En nu rijden we dan in de slaaptrein!