Nog een 'vakantiedag' erbij - Reisverslag uit Moskou, Rusland van wenxin - WaarBenJij.nu Nog een 'vakantiedag' erbij - Reisverslag uit Moskou, Rusland van wenxin - WaarBenJij.nu

Nog een 'vakantiedag' erbij

Blijf op de hoogte en volg wenxin

11 Augustus 2012 | Rusland, Moskou

2:23 Russische tijd
We zijn met een bus van Aerovlot naar een hotel gebracht: het Novotel. Het Novotel is het hotel dat bij het vliegveld hoort. Met nog best veel andere die nu ook naar Amsterdam zouden vliegen zitten we hier nu vast. We hebben namelijk geen visa voor Rusland, dus we kunnen dit hotel niet uit. Op het vliegveld mochten we onze koffers trouwens ook niet mee :$ vind ik wel stom! Nu heb ik alleen me handbagage en daar zit niets in, dat voor nu handig is. We moeten nu wachten tot 20:15 vandaag, dan kunnen we naar Amsterdam. Dat duurt dus nog heel lang, daarom gaan we zometeen maar slapen.

12:45 Russische tijd
16:45 Chinese tijd
10:45 Nederlandse tijd
We moeten echt nog lang wachten tot dat we naar Nederland kunnen! In dit hotel is het echt saai & leveloos, we mogen en kunnen hier toch niks. We werden door bewakers in groepjes naar de lift gebracht en dan ‘vervoerd’ naar de ontbijtzaal. Daar stonden dan ook de hele tijd bewakers. Na het ontbijt gingen we maar weer slapen, je kunt hier toch niets. Voor onze deur zit een bewaker achter een tafel, die russen houden ons echt héél erg in de gaten. Alsof wij iets zouden gaan stelen ofzo, we zijn maar reizigers die helaas vertraging hebben hoor! Straks om 14:00 worden we weer opgehaald door de vage mannen die ons dan naar de lunch brengen.

18:30 Russische tijd
16:30 Nederlandse tijd
De lunch was echt ranzig, het leek echt gevangeniseten ofzo en uit een gefrituurde kip kwam allemaal vet, zooo vies!
Nu nog een half uur en dan morgen we hier weg! :D We worden dan met een bus naar het vliegveld gebracht en dan naar NEDERLAND!!! Ik wil dat de tijd nu ff sneller gaat, ik wil nog echt zo graag naar JaLee!

20:00 Nederlandse tijd
22:00 Russische tijd
Nu zijn we dan ein-de-lijk op het vliegveld om door te vliegen naar Amsterdam! Nu wachten bij de gate tot dat we kunnen gaan, wel saai, maar ik ben al lang blij dat we nu naar Nederland kunnen gaan.