Weer in Nederland! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van wenxin - WaarBenJij.nu Weer in Nederland! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van wenxin - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland!

Blijf op de hoogte en volg wenxin

12 Augustus 2012 | Nederland, Haarlem

9:07 Nederlandse tijd
Vannacht zijn we dus terug gekomen in Nederland! Gelukkig was het vliegen van Moskou naar Amsterdam niet zo heel ver. Nu zijn we eindelijk weer bij die lieve JaLee, zometeen maar een beetje de koffers uitpakken om de belangrijkste dingen er uit te halen.

Wat wel heel stom is, is dat mama’s koffer opengebroken is… we denken dat het is gebeurt op het vliegveld in Moskou terwijl wij in het hotel daar zaten. Nu zijn veel souvenirs van mama weg :( ik vind het echt zielig voor haar!! We gaan nog wel aangifte doen bij Schiphol, maar mama zal de spullen toch niet terug krijgen :( die zijn waarschijnlijk in Moskou. We weten er verder niks van en we hebben ook geen bewijzen. Mijn koffer is gelukkig niet opengebroken en die van papa en Ruyun ook niet. Ik ben blij dat mijn souvenirs uit China niet weg zijn!

Ik vond de reis naar China echt super leuk & mooi. Het was ook leuk dat we nu met Wim, Sarie, Lindy & Dorien gingen, veel gezelliger! Alleen het einde vind ik echt heel stom, ruim 24 uur vertraging én een koffer die opengebroken is...:( Maarja, dat moeten we maar achter ons laten en gewoon terug denken aan de leuke, gezellige en mooie vakantie in Ruyun & mijn geboorteland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wenxin

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 7556

Voorgaande reizen:

21 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Onze tweede reis naar China

Landen bezocht: