Naar Victoria Peak! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu Naar Victoria Peak! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu

Naar Victoria Peak!

Blijf op de hoogte en volg wenxin

09 Augustus 2012 | Hong Kong, Hong Kong

7:55
Saaiheid heerst, papa en Ruyun zijn nu koffie halen bij de Starbucks en mama doucht nu. Wat zal ik gaan doen?(behalve in me dagboek schrijven)


15:18
Vanochtend gingen we eerst ontbijten, dat was trouwens ook wel lekker, weer een keer een buffet! Daarna gingen we naar Victoria Peak, we gingen we met de boot naar de overkant en daarna opzoek naar de Peaktram. Met de Peaktram gingen we toen omhoog. Boven in hebben we winkels gekeken (er is daar een supergroot winkelcentrum) en gingen we foto’s maken van het uitzicht. Het was er echt super druk toen wij net weer beneden waren gekomen, gelukkig waren wij dus eerder gegaan.
Na Victoria Peak gingen we wat rondlopen. We gingen een park in, daar was een vogeltuin en daar waren mooie en lollige vogels. Daar heb ik ook weer foto’s van gemaakt! ;) Na het park wou papa opzoek naar het oude centrum van Hong Kong, dat was een heel stuk lopen -_- papa wou, toen we in een druk gedeelte waren, nog verder de stad in en nog meer lopen. Nou ik had echt GEEN zin meer!!! Toen ben ik ff ontploft xD daardoor hoefde we niet al te ver meer de lopen, me benen waren echt dood door al zo lang gelopen te hebben. We gingen alleen nog langs een markt en later een supermarkt voor wat boodschappen. Daarna gingen we met de boot weer naar de overkant :D
Eind van de middag/vanavond gaan we nog een restaurant zoeken om te gaan eten en nog ff snel shoppen. Ik wil nog gympen kopen bij die ene winkel :)

20:39
Nu weer terug in het YMCA, papa en mama hadden een vies restaurant gekozen om te eten! Het eten was er heel pittig, ik heb er bijna niets van gegeten. Ik heb ook me Adidas gympen kunnen kopen, ik moet ze alleen nog ff inlopen als ik weer thuis ben. Zometeen gaan Ruyun & ik maar onze koffers goed inpakken en alles opladen (mobieltje, tablet) voor morgen als we weer heel lang moeten vliegen. Morgenochtend moeten we ook vroeg op, om 8:00 moeten we op het vliegveld zijn :0

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wenxin

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7557

Voorgaande reizen:

21 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Onze tweede reis naar China

Landen bezocht: