Bijna in China! - Reisverslag uit Peking, China van wenxin - WaarBenJij.nu Bijna in China! - Reisverslag uit Peking, China van wenxin - WaarBenJij.nu

Bijna in China!

Blijf op de hoogte en volg wenxin

22 Juli 2012 | China, Peking

9:35 Chinese tijd
3:35 Nederlandse tijd
We zitten nu nog steeds in het vliegtuig en het duurt heel lang! Ik kan nauwelijks slapen, maar we krijgen hier wel genoeg eten en te drinken Haha…
We hadden trouwens wel vertraging dus we vetrokken pas om 0:00 uur (Russische tijd) en dan komen we natuurlijk ook pas veel later aan in Beijing.

14:17 Chinese tijd
Nu zijn we in het hostel: The Red Lantern, Ruyun en ik slapen bij elkaar op een kamer. Buiten is het nu zo’n 30 graden, ach nog wel te doen… en ik mis Jazz & Leentje!! Nu ook even wat snoep eten dat is lekker :P We hebben trouwens kamernummer 552 en wat ik wel nu al heel erg merk: een hostel is wel anders dan een hotel!

19:36
We hebben een tijdje gewoon even door de hutongs gewandeld en we zeiden tegen iedereen ‘hallo’, ‘hai’ of ‘ni hao’ xD . Daarna gingen we bij ons hostel eten, het was heel lekker maar ik zat snel vol. Wat wel lol was, was dat ik een lepel kreeg omdat het niet lukte om met stokjes te eten. Ik at nasi met ananas erdoor heen :D ook is hier wifi dus kon ik whatsappen met Nanne & Yarha. Ook heb ik natuurlijk al foto’s gemaakt voor m’n fotoboek. In onze kamer hebben we een airconditioner, maar we snappen er niet zo veel van, maarja. Nu dan maar muggendeet opsmeren en zo naar bed denk ik. Ik ben super moe!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wenxin

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 7576

Voorgaande reizen:

21 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Onze tweede reis naar China

Landen bezocht: