Shoppen in Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van wenxin - WaarBenJij.nu Shoppen in Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van wenxin - WaarBenJij.nu

Shoppen in Yangshuo

Blijf op de hoogte en volg wenxin

05 Augustus 2012 | China, Yangshuo

20:06
Vandaag regende het de hele dag… dus vanochtend zijn we met 2 taxi’s naar Yangshuo gegaan om te shoppen. Eerst gingen we naar een dokter voor mijn verkoudheid, die is nog steeds niet aan het overgaan! Ik kreeg van haar kruidenthee, die kruidenthee moest ongeveer binnen 3 dagen gaan werken, ben benieuwd. Die thee smaakt trouwens heel vies, het is bitter en het stinkt ook. Ik moet 3 dagen 2x per dag een halve fles drinken, in totaal heb ik er dan 1,5 liter van gedronken :0
In Yangshuo hebben we verder gezellig geshopt en veel gekocht. Ik heb een nieuwe gymtas gekocht, een waaier met de chinese sterrenbeelden erop en een beeldje van een hond <3. We hebben er volgensmij wel 3 uur rond gelopen(in de regen). Wim en papa gingen steeds kijken naar nep horloges, veel mannetjes liepen ook rond met zulke horloges en (vooral)papa bleef maar geïnteresseerd zijn en heeft veel horloges gekocht.:$ We hebben ook bij een cafe/restaurant wat gedronken en popcorn gegeten! We hadden 4 bakjes popcorn besteld, nou die waren nog best groot, haha… het was wel lekkere popcorn. Later gingen we weer met 2 taxi’s terug naar ons hostel en gingen we daar weer lekker niksen :)