Vandaag naar huis?....NEE - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu Vandaag naar huis?....NEE - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu

Vandaag naar huis?....NEE

Blijf op de hoogte en volg wenxin

10 Augustus 2012 | Hong Kong, Hong Kong

9:03
We hebben vertraging! We zouden eerst om 10:55 gaan vliegen er nu is dat pas om 16:15! Nu moeten we echt dus nog super lang wachten, zucht, wat moeten we hier nu de hele dag gaan doen?! Wordt vandaag dus een echte verveeldag, nog erger dat ik eerst had gedacht… en we stonden vanochtend zo vroeg op en hebben ons zo gehaast...:(

10:50
Super erge verveling heerst!!! We moeten echt zóóó super lang wachten, de tijd gaat nu veeeel te sloom. We zijn zonet maar even wezen kijken in die winkels hier, maar op een vliegveld is alles natuurlijk 10x zo duur. Dus iets kopen doen we hier niet, alleen eten xD

14:26
En ja, we wachten nog steeds! We moeten nu nog ruim een uur wachten en dan mogen we het vliegtuig in… Ik hoop dat de verder daarna geen vertraging meer hebben.

21:55 Russische tijd
01:55 Chinese tijd
Nu zitten we al een paar uurtjes in het vliegtuig. We hebben nu al 2x hééérlijk (nopes) vliegtuig eten gehad, zo straks ook een beetje geslapen en nu maar wachten tot dat we landen in Moskou. In Moskou moeten we waarschijnlijk wel nog lang wachten tot dat we naar Amsterdam kunnen vliegen :(