Richting Hong Kong en Hong Kong in - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu Richting Hong Kong en Hong Kong in - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van wenxin - WaarBenJij.nu

Richting Hong Kong en Hong Kong in

Blijf op de hoogte en volg wenxin

08 Augustus 2012 | Hong Kong, Hong Kong

7:56
Nu zijn we in de slaaptrein. En zonet gebeurde er echt iets grappigs: mama zou voor papa de Azaron op tafel leggen, maar ze wou ook even haar tandenpoetsen. Mama had dus tandpasta op tafel neergelegd, en ja hoor; papa smeert dus tandpasta op z’n muggenbulten xD nu ruikt het hier lekker naar pepermunt! De Azaron zat nog in mama’s tas :P

15:10
Jee, we zijn in het hotel in Hong Kong aangekomen!
Ruyun en ik drinken nu babymelk, haha dat is lekker. Straks gaan we de straat op, maar heb daar nu niet echt meer zin in. We zitten nu in ons hotel het YMCA ( The Salisbury), maar dat duurde wel weer ff voordat we er waren. Eerst moesten we na de slaaptrein nog met een ‘gewone’ trein en daarna nog met een taxi naar het hotel. In het hotel moesten we eerst ook nog wachten, want de kamers waren nog niet klaar, dus gingen we lunchen in het restaurant van het hotel. daar hebben we toen sandwiches gegeten met patat xD Ruyun en ik slapen nu samen op een kamer :) en zonet is Ruyuns koffer op de grondgevallen xD gelukkig is er niet veel uitgevallen dus is het lol.

20:47
Aan het eind van de middag hebben we een heel stuk van de boulevard gezien. We hebben in de stad gegeten en we aten geen chinees! Hahaha… ik heb een grote wrap gegeten met falafel. Het was een restaurant met vooral turks eten, dus dat is ook wel lekker om weer een keer te eten! Toen we hadden gegeten kwamen we een super koele winkel tegen, nou ja dat vind ik ;) Er waren allemaal Adidas gympen en ze waren veel goedkoper dan in Nederland. Morgen gaan we weer de stad in, dus morgen ga ik bij die winkel gympen kopen! :D Rond 20:00 gingen we naar de boulevard, want dan is er de dagelijkse lichtshow. Heel veel gebouwen gaven veel licht en hadden veel verschillende kleuren. Er kwamen ook steeds laserstralen. Van de lichtshow heb ik ook een aantal mooie en goede foto’s kunnen maken ;)