Van Chenzhou naar Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van wenxin - WaarBenJij.nu Van Chenzhou naar Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van wenxin - WaarBenJij.nu

Van Chenzhou naar Yangshuo

Blijf op de hoogte en volg wenxin

03 Augustus 2012 | China, Yangshuo

21:30
Nu zijn we in het Karstgebergte en vlakbij Yangshuo. We zitten hier ook heel dichtbij de Li-Rivier. Vanochtend werden we opgehaald door onze nieuwe gids en daarna moesten we 6 uur rijden naar de Giggling Tree. In de auto was het saai en suf, maar hier zijn we weer bij Wim, Sarie, Lindy & Dorien! We waren hier rond 17:30, dus nog wel op tijd om hier eens lekker avond te eten, haha. Hier kunnen we lekker nederlands eten, lol!! Ik at een pizza met fruit: mango, banaan en ananas. In dit hostel slapen we met ons 4en op een kamer :$ Omdat hier veel muggen en andere stekende insecten zijn, hangen om alle bedden klamboes. Dat is wel even wennen zo’n ding om je heen als je in bed ligt, maar het is wel fijn dat ie er voor kan zorgen dat je s’nachts geen gezoem bij je oor hebt! Want muggenbulten of van andere insecten hebben we nu toch allemaal al.