Dagje Yangzhou - Reisverslag uit Yangzhou, China van wenxin - WaarBenJij.nu Dagje Yangzhou - Reisverslag uit Yangzhou, China van wenxin - WaarBenJij.nu

Dagje Yangzhou

Blijf op de hoogte en volg wenxin

28 Juli 2012 | China, Yangzhou

14:03
Vanochtend eerst gedoucht en Ruyun ook. Daarna gingen we samen kijken of papa en mama al wakker waren, nou niet dus, ze sliepen nog xD Dus gingen we mee ontbijten met Wim, Sarie, Lindy & Dorien, het ontbijt was weer lekker hoor ;) Alleen toen kwam mama opeens boos naar ons toe... Ze zei dat we eerst tegen papa en mama hadden moeten zeggen dat we gingen ontbijten met Wim & Sarie en zoiets had ik al tegen haar gezegd! Maarja… pech gewoon ff een misverstand ofzo. Na het ontbijt gingen we allemaal tassen inpakken en gingen we met een taxi naar het centrum van Yangzhou. Daar gingen we gezellig shoppen. Wim & papa wouden hier wandelen, maar wij wouden shoppen! Gelukkig zijn we wel veel winkels in geweest hoor. We hebben ook bij de KFC gegeten, daar heb ik kipnuggets gegeten. Daarna gingen we verder de stad weer in.
Helaas wouden Wim en Sarie na nog een tijdje gewandeld te hebben terug naar het hotel, want Lindy & Dorien hadden niet echt zin meer… Dus gingen zij met een taxi terug. Papa en mama wouden nog verder wandelen en een park in. In het park was het vaag, maar ik heb wel nog een aantal mooie foto’s daar kunnen maken. Gelukkig bleven wij daar niet zo lang en gingen we toen ook terug met de taxi naar het hotel! Ik was verbaasd hoe dichtbij dat park was van ons hotel.

21:11
Zo leuk! We hebben hollandse klompjes aan die meisjes gegeven! Ze gingen helemaal voor ons buigen toen we de klompjes gaven, ze wisten volgensmij niet echt wat het was.